sâmbătă, 1 august 2009

1.Scop -> Cale

Care este scopul in dota?

Scopul difera de la o persoana la alta in functie de ce isi doreste, de la a face radianta pe techies la a distruge copacul/tronul .Indiferent de ce scop ai tre sa analizezi inainte situatia si sa te gandesti cum ai putea ajunge ca intr-un final sa obtii ce iti doresti. Am sa incerc sa aprofundez ideea de scop-cale pentru a asigura victoria unei echipe, si anume distrugerea cladirii principale adverse neincalcand regulile impuse in respectiva liga/concurs.

Sa cada cladirea!

Ideea de baza este simpla, nu conteaza nimic altceva decat respectarea regulilor si cladirea adversa sa aiba sub 1 viata. In mod evident nu o sa poti intr-un meci oficial sa le dai baza jos cu 0 iteme pe tine dar trebuie sa fim foarte atenti sa nu ne pierdem in detalii si sa vedem obiectiv cand se merita un lucru si cand nu.

Pentru a putea da dmg in principala trebuie intai sa distrugem turnurile de langa ea . Turnurile la randu lor au o imunitate care si-o pierd daca minim un turn de la intrare este distrus. Acel turn la randul lui este imun si “aparat” de urmatorul turn, iar lantzul de imunitati se termina la turnul cel mai indepartat al laneului respectiv.

In mod clar cea mai rapida cale posibila ipotetic spre victoria dorita este de a distruge turnul 1 de pe mid , dupa care al 2lea , al 3lea si ignorand baracile distrugem turnurile de langa copac/tron si in final cladirea. De ce de pe mid si nu de pe alt lane? Simplu , deoarece distanta cea mai mica este mid , o linie dreapta spre deosebire de curbele laterale .

Rapiditate!

In marea majoritate a cazurilor ce am zis mai sus este un caz utopic deoarece nici o echipa nu o sa te lase sa intri la ei prin baza ca la tine acasa. Pe langa asta daca faci atacul prea devreme eroii au putina viata, creepi sunt putini la numar si nu dai suficient dmg pana sa mori. Cu alte cuvinte des folosite “te bate harta!”.

Rapiditatea totusi este un element foarte important in dota, in marea majoritate a cazurilor conteaza extrem de mult. Parerea mea ca daca ai incerca sa faci o tactica de rush , daca o faci aceasta trebuie facuta mid. Prin tactica de rush ma refer la a distruge cat mai devreme baraca de melee care dupa cum stiti conteaza mult mai mult decat cea de range.

14 comentarii:

  1. fix pula, nam inteles decat ca "push push push", asta nu e dota.
    cred ca ar trebui sa dezvolti ideea, unii eroi trebuie sa creasca (mortred, troll, etc.), altii pot face nuke vs turnuti doar la inceput (goblin, leshrac).

    ideea e sai domini per total, daca ai lvl mai mare ai si skilluri mai bune, daca ai skilluri mai bune cad mai repede inamicii (eroi+creepi).

    dar toate astea nu inseamna nimic daca nu se joaca "team" (in echipa).

    salut ppppppppasarale, xallax

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu ce e asa neclar xallax :) , citeste toate articolele cred ca o sa intelegi dupa fara sa iti mai explic :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Yep probabil ai dreptate dar mai exista si alte lucruri bune in viata decat sa te joci pe pc 10/24,si tu probabil o sa regreti pe la 28:)
    Regards,
    KIraz0r.

    RăspundețiȘtergere
  4. blogul e destinat cui vrea sa joace mai bine, la un alt nivel sa aiba de unde sa ia informatie. in mod clar nu o sa regret ca am facut ceva ce mi-a placut si ca am incercat sa ajut si pe altii. ma intreb daca astia care posteaza de plictiseala/frustrare o sa regrete timpul pierdut din minunata lor viata feerica

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu siguranta e plictiseala nu frustare:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ms de aceste indicatii!sper sa adaugi mai multe secrete deastea:D!

    RăspundețiȘtergere
  7. blogul asta e facut in amintirea lui DeGeTzIcA si respectabilul domn ppasarel nu isi gaseste cuvintele sa spuna lucrul asta :-)

    Frumos blog, interesante lucruri ... amintiri

    RăspundețiȘtergere
  8. rofl. ppasarele parerea mea k nu are rost sa incerci sa le explici knd ei sunt invatzatzi cu FARM FARM FARM FARM si iar FARM FARM FARM no GANG, no push doar FARM FARM. exemplu e xallax asta sau cum drq ii e nicku idc.. regards: -[rTa]-XelloS

    RăspundețiȘtergere
  9. habar n-ai sa explici baiete...

    RăspundețiȘtergere
  10. dupa mine e gresit rush-ul mid. chiar daca e mai scurta calea e mai greu de anticipat de unde vin ceilalti sa se apere.

    e mai SIGUR sa ataci constant o linie de pe EAST sau WEST Side, pentru ca e clar de unde vin ceilalti, iar de cand au rupt sus linia de copaci la scourge facand-o simetrica cu cea de la sentinel poti si sa fugi mai usor.

    in plus, daca unul greseste si se duce pe linia opusa unde adversarul face push ii este aproape imposibil sa revina la timp sa se apere.

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am zis care e cea mai rapida cale posibila, nu cum e mai indicat sa o faci

    RăspundețiȘtergere